Χορήγηση Βεβαίωσης Αναγγελίας Μηχ. Εγκαταστάσεων

Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση Βεβαίωσης Αναγγελίας Μηχ. Εγκαταστάσεων

O πολίτης έρχεται σε επικοινωνία με την υπηρεσία επιλέγοντας " Υποβολή αιτήματος". Αφού συνδεθεί με κωδικούς Τaxisnet,οδηγείται στην προσωπική του θυρίδα και στο συγκεκριμένο αίτημα που έχει επιλέξει. Επιλέγει την Περιφερειακή Ενότητα στην οποία θέλει να απευθυνθεί και προβαίνει σε λήψη της τυποποιημένης αίτησης για το συγκεκριμένο τύπο αιτήματος του.Το αίτημα του,δρομολογείται στην αρμόδια Διεύθυνση και το αρμόδιο Τμήμα στο οποίο αντιστοιχεί ο αριθμός αιτήματος που έχει επιλέξει. Αφού συμπληρώσει την αίτηση και την επισυνάψει ψηφιακά μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται, επιλέγοντας «Υποβολή»,λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και παραλαμβάνει την υπόθεση του ο αρμόδιος υπάλληλος,ο οποίος προβαίνει σε έλεγχο πληρότητας.
Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ενημερώνει τον πολίτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και στην θυρίδα του και δεν προβαίνει στην επεξεργασία της αίτησης, έως ότου υποβληθούν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ο πολίτης υποβάλλει συμπληρωματικά μέσω της θυρίδας του,το/τα δικαιολογητικό που είναι απαραίτητο/τα,το οποίο πρωτοκολλείται στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο.
Εφόσον όλα τα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί σωστά, ο υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα και ενημερώνει ηλεκτρονικά τον πολίτη στην θυρίδα του και με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ολοκλήρωσή του αιτήματος, επισυνάπτοντας το απαντητικό έγγραφο/έγγραφα στην θυρίδα του.

Χρόνος διεκπεραίωσης: 10 έως 60 ημέρες

Αριθμός αιτήματος: 129
Τελευταία ενημέρωση: 03-01-2025

Οδηγίες - παρατηρήσεις

Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
.

Προϋποθέσεις

Για τη χορήγηση Βεβαίωσης Αναγγελία Μηχ. Εγκαταστάσεων απαιτούνται οι τίτλοι σπουδών που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο

Παράβολα

15€ αρ. Λογαριασμού της Παγκρήτιας Τράπεζας Α.Ε.: IBAN: GR21 0870 0980 0000 0001 1202 571

Δικαιολογητικά

1. Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση
2. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
3. Άδεια Εργασίας ή Παραμονής που εκδίδεται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, εφόσον πρόκειται για πολίτη εκτός Ε.Ε.
4. Παράβολο 15€ (Κατατίθενται στον αρ. Λογ. της Παγκρήτιας Τράπεζας Α.Ε.: IBAN: GR21 0870 0980 0000 0001 1202 571)
5. Αντίγραφο του αντίστοιχου τίτλου σπουδών που έχει αποκτηθεί στην Ελλάδα
6. Για όσους έχουν τίτλο σπουδών που έχει αποκτηθεί στην αλλοδαπή (εντός και εκτός Ε.Ε.)
- Αντίγραφο τίτλου σπουδών αντίστοιχης ειδικότητας και
- Απόφαση ισοτιμίας του Εθνικού οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού από ΑΤΕΕΝ
7. Για τους υπηκόους της Ε.Ε., που έχουν αποκτήσει τα επαγγελματικά προσόντα σε άλλο κράτος –μέλος, είτε ως αυτοαπασχολούμενοι, είτε ως μισθωτοί
- Απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων από το ΑΤΕΕΝ

Νομοθεσία

Π.Δ.115/2012 (ΦΕΚ 200 Α')

Αρμόδια Διεύθυνση

Διεύθυνση Ανάπτυξης Π.Ε.


Επιλέξτε την Περιφερειακή ενότητά σας, για να βρείτε τη κοντινότερη αρμόδια υπηρεσία που προσφέρει την επιλεγμένη υπηρεσία:


Δ/νση: Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 17

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα

κα Δρακάκη Σοφία,τηλ.: 2813410450, email: sdrakaki@crete.gov.gr