ΚΩΔΙΚΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: ΠΚ-ΚΔΥ-4
Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με επίσκεψη στην Υπηρεσία και ψηφιακά.
O πολίτης έρχεται σε επικοινωνία με την υπηρεσία επιλέγοντας " Υποβολή αιτήματος". Αφού συνδεθεί με κωδικούς Τaxisnet,οδηγείται στην προσωπική του θυρίδα και στο συγκεκριμένο αίτημα που έχει επιλέξει. Επιλέγει την Περιφερειακή Ενότητα στην οποία θέλει να απευθυνθεί και προβαίνει σε λήψη της τυποποιημένης αίτησης για το συγκεκριμένο τύπο αιτήματος του.Το αίτημα του,δρομολογείται στην αρμόδια Διεύθυνση και το αρμόδιο Τμήμα στο οποίο αντιστοιχεί ο αριθμός αιτήματος που έχει επιλέξει. Αφού συμπληρώσει την αίτηση και την επισυνάψει ψηφιακά μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται, επιλέγοντας «Υποβολή»,λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου και παραλαμβάνει την υπόθεση του ο αρμόδιος υπάλληλος,ο οποίος προβαίνει σε έλεγχο πληρότητας.
Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ενημερώνει τον πολίτη με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και στην θυρίδα του και δεν προβαίνει στην επεξεργασία της αίτησης, έως ότου υποβληθούν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ο πολίτης υποβάλλει συμπληρωματικά μέσω της θυρίδας του,το/τα δικαιολογητικό που είναι απαραίτητο/τα,το οποίο πρωτοκολλείται στο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο.
Εφόσον όλα τα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί σωστά, ο υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα και ενημερώνει ηλεκτρονικά τον πολίτη στην θυρίδα του και με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την ολοκλήρωσή του αιτήματος, επισυνάπτοντας το απαντητικό έγγραφο/έγγραφα στην θυρίδα του.
Χρόνος διεκπεραίωσης: Έως 24 ώρες πριν την εξαγωγή
Οδηγίες - παρατηρήσεις
1.Κατάθεση αίτησης ψηφιακά μέσω της παρούσας εφαρμογής ή με επίσκεψη στην Υπηρεσία με ταυτόχρονη προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών και με την προϋπόθεση εγγραφής στο μητρώο εμπόρων ή αποστολής από εγκεκριμένη εγκατάσταση παραγωγής/αποθήκευσης τροφίμων Σε περίπτωση που απαιτείται η χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας του ΥΠΑΑΤ τότε ο εξαγωγέας πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που αναφέρονται στην ΚΥΑ 68/10269/15-01-2021 ΦΕΚ 85 Β΄ και στη συνέχεια να ενημερώσει την Υπηρεσία. 2.Έλεγχος τροφίμων στην εγκεκριμένη εγκατάσταση από κτηνίατρο. 3. Πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριάντα ευρώ (30€). 4. Έκδοση του κτηνιατρικού υγειονομικού πιστοποιητικού και παραλαβή αυτού από την Υπηρεσία.
Προϋποθέσεις
Δεδομένου ότι οι απαιτήσεις εξαγωγής διαφοροποιούνται ανάλογα με την Τρίτη χώρα συνίσταται η επικοινωνία με την Υπηρεσία πριν από οποιαδήποτε αίτηση.
Παράβολα
30 ευρώ ανά πιστοποίηση (ηλεκτρονικό παράβολο τύπος 4913, κατάσταση πληρωμένο)
Δικαιολογητικά
1. Έγγραφα ταυτοποίησης του υπεύθυνου για το φορτίο 2. Τιμολόγια αγοράς ή δελτία αποστολής ή CMR προμήθειας των προς εξαγωγή προϊόντων 3. Packing list 4. Εργαστηριακές αναλύσεις των προϊόντων κατά περίπτωση 5. Ηλεκτρονικό παράβολο 30 ευρώ, τύπος παραβόλου:4913 (κατάσταση «πληρωμένο») 6. Οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό προβλέπεται από την χώρα παραλαβής
Νομοθεσία
ΠΔ 344/1998 (ΦΕΚ 229/Α/1998). ΚΑΝ (ΕΚ) 625/2017. ΚΥΑ 68/10269/15-01-2021 ΦΕΚ 85 Β΄
Αρμόδια Διεύθυνση
Διεύθυνση Κτηνιατρικής Κρήτης
Για περισσότερες πληροφορίες
Ελληνάκη Ειρήνη, Αντωναράκης Γεώργιος
Τηλ.: 2810333255, 2810221637
e-mail: d.ktin.kdy@crete.gov.gr ellinaki@crete.gov.gr g.antonarakis@crete.gov.gr