Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί ψηφιακά επιλέγοντας τον παραπάνω σύνδεσμο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ". Προκειμένου να ενημερωθείτε αναλυτικά σχετικά με τη διαδικασία ψηφιακής υποβολής του αιτήματος καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, δείτε "Αναλυτική Περιγραφή".
Χρόνος διεκπεραίωσης: Πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την κατάθεση στην Υπηρεσία της σχετικής αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο (απαιτείται επιτόπιος έλεγχος των εγκαταστάσεων της επιχείρησης).
Οδηγίες - παρατηρήσεις
ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΒΗΜΑ 1ο: Κατεβάστε, συμπληρώστε και υπογράψτε το σχετικό έντυπο της Αίτησης. ΒΗΜΑ 2ο: Εξασφαλίστε όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά. ΒΗΜΑ 3ο: Ψηφιοποιήστε τόσο την αίτηση όσο και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 4ο: Επιλέξτε "Υποβολή αιτήματος". ΒΗΜΑ 5ο: Συνδεθείτε με τους κωδικούς Τaxisnet. Αυτόματα θα βρεθείτε στο περιβάλλον της προσωπικής σας θυρίδας και στο συγκεκριμένο αίτημα που έχει επιλέξει. ΒΗΜΑ 6ο: Επιλέξτε την Περιφερειακή Ενότητα (Νομό) στην οποία θέλετε να απευθύνεται το αίτημα. ΒΗΜΑ 7ο: Επισυνάψτε την αίτηση συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη, σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 8ο: Επισυνάψτε ένα προς ένα, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται, σε μορφή pdf. BHMA 9ο: Υποβάλλετε το αίτημά σας επιλέγοντας «Υποβολή». Η αίτησή σας λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και διαβιβάζεται στον αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας, ο οποίος και προβαίνει σε έλεγχο πληρότητας. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, θα ενημερωθείτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και στην προσωπική σας θυρίδα και η επεξεργασία της αίτησής σας από την Υπηρεσία σταματά έως ότου υποβάλετε σωστά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υποβάλετε συμπληρωματικά μέσω της θυρίδας σας, το/τα δικαιολογητικό που σας έχουν ζητηθεί. Εφόσον όλα τα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί σωστά, ο αρμόδιος υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα και σας ενημερώνει ηλεκτρονικά με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω της θυρίδας σας για την ολοκλήρωσή του αιτήματος, επισυνάπτοντας το απαντητικό έγγραφο/έγγραφα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον το αίτημα υποβληθεί ψηφιακά, τόσο η αίτηση (υπογεγραμμένη) όσο και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν θα πρέπει να κατατεθούν σε μορφή pdf. Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Προϋποθέσεις
Η μοναδική περίπτωση που ένας παραγωγός-έμπορος εγγεγραμμένος στον κλάδο εμπορίας 50, δύναται να εγγραφεί και σε άλλους κλάδους εμπορίας του ΜΕΝΟ, είναι στην περίπτωση διάθεσης εκ μέρους του, τυποποιημένων-συσκευασμένων προϊόντων άλλων εμπόρων (όχι δικιάς του παραγωγής) στην εγχώρια αγορά και μόνο, οπότε εγγράφεται και στον κλάδο εμπορίας 30 ή/και 40 για τα εν λόγω προϊόντα (υπ. αριθμ. 2522/193684/30-7-2019 έγγραφο του ΥΠΑΑΤ).
Παράβολα
Απαιτείται η έκδοση και πληρωμή e-παραβόλου & η έκδοση της απόδειξης πληρωμής. ΠΛΗΡΩΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ Η έδοση και πληρωμή του e-παραβόλου γίνεται μόνο ηλεκτρονικά, μέσα από την εφαρμογή της ΓΓΠΣ e-παράβολο. 1. Επισκεπτόμαστε την πλατφόρμα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων: www.gsis.gr, σύνδεσμος: https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/welcome.htm 2. Υπηρεσίες προς πολίτες 3. Ε-παράβολο 4. Είσοδος για μη πιστοποιημένους χρήστες 5. Χορήγηση παραβόλου 6. Στην αναζήτηση κωδικού e-παραβόλου γράφετε: Για τους εισαγωγείς – παραλήπτες: 1671 Για τους εμπόρους εγχώριας αγοράς: 1673 Για εμπόρους, «άλλους συναλασσόμενους» : 1672 Το ύψος του παραβόλου διαφέρει, και είναι κατά περίπτωση: - Για τους εισαγωγείς – παραλήπτες: 600€ - Για τους εμπόρους εγχώριας αγοράς: 300€ - Για εμπόρους, «άλλους συναλασσόμενους»: 400€ - Για τους παραγωγούς και έμπορους λαϊκών αγορών: 0€ Μετά την ηλεκτρονική υποβολή του παραβόλου και την πληρωμή αυτού, προσκομίζεται με την αίτηση το αποδεικτικό πληρωμής.
Δικαιολογητικά
Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή – ανανέωση στη βάση δεδομένων των ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ–ΑΠΟΣΤΟΛΕΩΝ (10Α-10Β) & ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ -ΠΑΡΑΛΗΠΤΩΝ (20Α-20Β) 1. Βεβαίωση εγγραφής στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο ή Πιστοποιητικό Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.). 2. Στοιχεία μητρώου επιχείρησης (Eκτύπωση από το «my AADE»). 3. Αντίγραφο του οικείου καταστατικού, εφόσον πρόκειται για εταιρεία (όπως έχει τροποποιηθεί τελευταία). 4. Αποδεικτικό καταβολής νόμιμου τέλους εγγραφής ή ανανέωσης (e-παράβολο) στον κωδικό 1671 (Εξαγωγέας-αποστολέας, εισαγωγέας- παραλήπτης, ΠΑΡΑΒΟΛΟ 600 €). 5. Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας των εγκαταστάσεων από την οικεία Δ/νση Ανάπτυξης για τους εξαγωγείς/αποστολείς και εισαγωγείς/παραλήπτες τύπου Α. 6. Βεβαίωση από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας των εγκαταστάσεων για εξαγωγείς/αποστολείς και εισαγωγείς/παραλήπτες τύπου Α, για την καταλληλότητά τους, για τυποποίηση και συσκευασία νωπών οπωροκηπευτικών, μετά από γνωμάτευση της τριμελούς Επιτροπής σύμφωνα με το Π.Δ. 298/2000. Ειδικότερα για την ανανέωση, εάν έχει πραγματοποιηθεί επιθεώρηση των εγκαταστάσεων εντός της τελευταίας τριετίας σύμφωνα με την ΚΥΑ 1037/188592/31.07.2020, δεν απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης της ΔΑΟΚ/ΔΑΟ για την καταλληλότητα των εγκαταστάσεων. Για τους εξαγωγείς/αποστολείς και εισαγωγείς/παραλήπτες τύπου Α με ενοικιαζόμενες εγκαταστάσεις τυποποίησης/συσκευασίας, απαιτείται επικυρωμένο αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου, όπου αναφέρεται η χρονική περίοδος της ενοικίασης και αντίγραφο της βεβαίωσης καταλληλότητας των εγκαταστάσεων που ενοικιάζει. 7. Για εξαγωγείς/αποστολείς και εισαγωγείς/παραλήπτες τύπου Β: α) αντίγραφο του συμφωνητικού συνεργασίας που έχει συνάψει με τον έμπορο τύπου Α και β) βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας της επιχείρησης μετά από γνωμάτευση της τριμελούς επιτροπής του Π.Δ. 298/2000 στην οποία προσκομίζεται αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας. 8. Φωτοτυπία του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αιτούντος. 9. Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr του αιτούντος στην οποία δηλώνει, ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά είναι αληθή. Οποιαδήποτε μεταβολή γίνεται, οφείλεται να γνωστοποιείται. Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή - ανανέωση στη βάση δεδομένων των ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΩΝ) (30Α-30Β) 1. Βεβαίωση εγγραφής στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο ή Πιστοποιητικό Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.). 2. Στοιχεία μητρώου επιχείρησης (Eκτύπωση από το «my AADE»). 3. Αντίγραφο του οικείου καταστατικού, εφόσον πρόκειται για εταιρεία (όπως έχει τροποποιηθεί τελευταία). 4. Αποδεικτικό καταβολής νόμιμου τέλους εγγραφής ή ανανέωσης (e-παράβολο) στον κωδικό 1673 (‘Εμποροι εγχώριας αγοράς, ΠΑΡΑΒΟΛΟ 300 €). 5. Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας των εγκαταστάσεων από την οικεία Δ/νση Ανάπτυξης για τους χονδρεμπόρους τύπου Α. 6. Βεβαίωση από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας των εγκαταστάσεων για χονδρεμπόρους τύπου Α, για την καταλληλότητά τους, για τυποποίηση και συσκευασία νωπών οπωροκηπευτικών, μετά από γνωμάτευση της τριμελούς Επιτροπής σύμφωνα με το Π.Δ. 298/2000. Ειδικότερα για την ανανέωση, εάν έχει πραγματοποιηθεί επιθεώρηση των εγκαταστάσεων εντός της τελευταίας τριετίας σύμφωνα με την ΚΥΑ 1037/188592/31.07.2020, δεν απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης της ΔΑΟΚ/ΔΑΟ για την καταλληλότητα των εγκαταστάσεων. Για τους χονδρεμπόρους τύπου Α με ενοικιαζόμενες εγκαταστάσεις τυποποίησης/συσκευασίας, απαιτείται επικυρωμένο αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου, όπου αναφέρεται η χρονική περίοδος της ενοικίασης και αντίγραφο της βεβαίωσης καταλληλότητας των εγκαταστάσεων που ενοικιάζει. 7. Για χονδρεμπόρους τύπου Β: α) αντίγραφο του συμφωνητικού συνεργασίας που έχει συνάψει με τον έμπορο τύπου Α και β) βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας της επιχείρησης μετά από γνωμάτευση της τριμελούς επιτροπής του Π.Δ. 298/2000 στην οποία προσκομίζεται αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας. Ειδικότερα για τους χονδρέμπορους με κωδικό ΒΣΥΣΚΕ απαιτείται μόνο η βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής. 8. Φωτοτυπία του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αιτούντος. 9. Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr του αιτούντος στην οποία δηλώνει, ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά είναι αληθή. Οποιαδήποτε μεταβολή γίνεται, οφείλεται να γνωστοποιείται. Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή -ανανέωση στη βάση δεδομένων των ΕΜΠΟΡΩΝ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ – ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΩΝ (40Α-40Β) 1. Βεβαίωση εγγραφής στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο ή Πιστοποιητικό Γενικού Εμπορικού Μητρώου (Γ.Ε.ΜΗ.) εάν πρόκειται για εταιρεία. 2. Στοιχεία μητρώου επιχείρησης (εκτύπωση από το «my AADE»). 3. Αποδεικτικό καταβολής νόμιμου τέλους εγγραφής ή ανανέωσης (e-παράβολο) στον κωδικό 1673 (‘Εμποροι εγχώριας αγοράς, ΠΑΡΑΒΟΛΟ 300 €). (Στην περίπτωση που η επιχείρηση έχει έδρα σε περιοχή με πληθυσμό έως 5.000 κατοίκους δεν απαιτείται παράβολο, αλλά Βεβαίωση από το Δήμο με βάση την τελευταία απογραφή) 4. Αντίγραφο του οικείου καταστατικού, εφόσον πρόκειται για εταιρεία (όπως έχει τροποποιηθεί τελευταία). 5. Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας των εγκαταστάσεων από την οικεία Δ/νση Ανάπτυξης για τους λιανεμπόρους τύπου Α. 6. Βεβαίωση από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας των εγκαταστάσεων για λιανεμπόρους τύπου Α, για την καταλληλότητά τους, για τυποποίηση και συσκευασία νωπών οπωροκηπευτικών, μετά από γνωμάτευση της τριμελούς Επιτροπής σύμφωνα με το Π.Δ. 298/2000. Ειδικότερα για την ανανέωση, εάν έχει πραγματοποιηθεί επιθεώρηση των εγκαταστάσεων εντός της τελευταίας τριετίας σύμφωνα με την ΚΥΑ 1037/188592/31.07.2020, δεν απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης της ΔΑΟΚ/ΔΑΟ για την καταλληλότητα των εγκαταστάσεων. Για τους λιανεμπόρους τύπου Α με ενοικιαζόμενες εγκαταστάσεις τυποποίησης/συσκευασίας, απαιτείται επικυρωμένο αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου, όπου αναφέρεται η χρονική περίοδος της ενοικίασης και αντίγραφο της βεβαίωσης καταλληλότητας των εγκαταστάσεων που ενοικιάζει. 7. Για λιανεμπόρους τύπου Β: α) αντίγραφο του συμφωνητικού συνεργασίας που έχει συνάψει με τον έμπορο τύπου Α και β) βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας της επιχείρησης μετά από γνωμάτευση της τριμελούς επιτροπής του Π.Δ. 298/2000 στην οποία προσκομίζεται αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας. Ειδικότερα για τους λιανεμπόρους με κωδικό ΒΣΥΣΚΕ απαιτείται μόνο η βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής. 8. Φωτοτυπία του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αιτούντος. 9.Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr του αιτούντος στην οποία δηλώνει, ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά είναι αληθή. Οποιαδήποτε μεταβολή γίνεται, οφείλεται να γνωστοποιείται. Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή - ανανέωση στη βάση δεδομένων των ΕΜΠΟΡΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ (40Β) 1. Στοιχεία μητρώου επιχείρησης (εκτύπωση από το «my AADE»). 2. Αντίγραφο άδειaς εμπόρου Λαϊκών Αγορών. 3. Για εμπόρους λαϊκών αγορών τύπου Β: α) αντίγραφο του συμφωνητικού συνεργασίας που έχει συνάψει με τον έμπορο τύπου Α και β) βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας της επιχείρησης μετά από γνωμάτευση της τριμελούς επιτροπής του Π.Δ. 298/2000 στην οποία προσκομίζεται αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας. Ειδικότερα για τους εμπόρους λαϊκών αγορών με κωδικό ΒΣΥΣΚΕ απαιτείται μόνο η βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής. 4. Φωτοτυπία του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αιτούντος. 5 .Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr του αιτούντος στην οποία δηλώνει, ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά είναι αληθή. Οποιαδήποτε μεταβολή γίνεται, οφείλεται να γνωστοποιείται. Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή - ανανέωση στη βάση δεδομένων των ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ (50Α-50Β) – ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1.Στοιχεία μητρώου επιχείρησης – παραγωγού (εκτύπωση από το my AADE). 2. Αντίγραφο Άδειας από το ταμείο Λαϊκών Αγορών (εάν εμπορεύονται τα προϊόντα τους σε λαϊκές αγορές). 3. Πρόσφατη Δήλωση «Ενιαίας ενίσχυσης ΟΣΔΕ». 4. Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας των εγκαταστάσεων από την οικεία Δ/νση Ανάπτυξης για τους παραγωγούς/παραγωγούς λαϊκών αγορών τύπου Α. 5. Βεβαίωση από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας των εγκαταστάσεων για παραγωγούς/παραγωγούς λαϊκών αγορών τύπου Α, για την καταλληλότητά τους, για τυποποίηση και συσκευασία νωπών οπωροκηπευτικών, μετά από γνωμάτευση της τριμελούς Επιτροπής σύμφωνα με το Π.Δ. 298/2000. Ειδικότερα για την ανανέωση, εάν έχει πραγματοποιηθεί επιθεώρηση των εγκαταστάσεων εντός της τελευταίας τριετίας σύμφωνα με την ΚΥΑ 1037/188592/31.07.2020, δεν απαιτείται η προσκόμιση βεβαίωσης της Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. για την καταλληλότητα των εγκαταστάσεων. Για τους παραγωγούς/παραγωγούς λαϊκών αγορών τύπου Α με ενοικιαζόμενες εγκαταστάσεις τυποποίησης/συσκευασίας, απαιτείται επικυρωμένο αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου όπου αναφέρεται η χρονική περίοδος της ενοικίασης και αντίγραφο της βεβαίωσης καταλληλότητας των εγκαταστάσεων που ενοικιάζει. 6. Για παραγωγούς/παραγωγούς λαϊκών αγορών τύπου Β: α) αντίγραφο του συμφωνητικού συνεργασίας που έχει συνάψει με τον έμπορο τύπου Α και β) βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής από τη Δ.Α.Ο.Κ./Δ.Α.Ο. της έδρας της επιχείρησης μετά από γνωμάτευση της τριμελούς επιτροπής του Π.Δ. 298/2000 στην οποία προσκομίζεται αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας. Ειδικότερα για τους παραγωγούς/ παραγωγούς λαϊκών αγορών με κωδικό συσκευαστηρίου Β00000 απαιτείται μόνο η βεβαίωση ύπαρξης εμπορικής υποδομής. 7. Φωτοτυπία του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αιτούντος. 8. Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr του αιτούντος στην οποία δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά είναι αληθή. Οποιαδήποτε μεταβολή γίνεται οφείλεται να γνωστοποιείται. Δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εγγραφή - ανανέωση στη βάση δεδομένων των ΑΛΛΩΝ ΣΥΝΑΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ 1.Στοιχεία μητρώου επιχείρησης (εκτύπωση από το my AADE). 2. Αντίγραφο του οικείου καταστατικού εφόσον πρόκειται για εταιρεία (όπως έχει τροποποιηθεί τελευταία). 3. Αποδεικτικό καταβολής νόμιμου τέλους εγγραφής ή ανανέωσης (e-παράβολο) στον κωδικό 1672 (άλλοι συναλασσόμενοι, ΠΑΡΑΒΟΛΟ 400 €). 4. Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας των εγκαταστάσεων από την οικεία Δ/νση Ανάπτυξης. 5. Φωτοτυπία του δελτίου της αστυνομικής ταυτότητας του αιτούντος. 6. Υπεύθυνη Δήλωση μέσω gov.gr του αιτούντος στην οποία δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά είναι αληθή. Οποιαδήποτε μεταβολή γίνεται οφείλεται να γνωστοποιείται.
Νομοθεσία
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ: Καν. (ΕΕ) αριθ. 543/2011 «Θέσπιση λεπτομερών κανόνων εφαρμογής του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1234/2007 του Συμβουλίου όσον αφορά τους τομείς των οπωροκηπευτικών και των μεταποιημένων οπωροκηπευτικών». ΕΘΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ: Π.Δ. 326/1998 (ΦΕΚ 221/Α/1998). Π.Δ. 298/2000 (ΦΕΚ 240/Α/2000). ΚΥΑ 257543/2003 (ΦΕΚ 1122/Β/2003). «Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του ΚΑΝ (ΕΚ) του 1148/2001 της Επιτροπής των Ε.Κ. σχετικά με τους ελέγχους τήρησης των προδιαγραφών εμπορίας που εφαρμόζονται στον τομέα των νωπών οπωροκηπευτικών». Εγκύκλιος 304160/2004 «Λεπτομέρειες για την εφαρμογή της τυποποίησης και άσκησης του ποιοτικού ελέγχου κατάρτιση της Βάσης Δεδομένων». Εγκύκλιος 317549/2005 «Τροποποίηση της 317440/2005 εγκυκλίου». Εγκύκλιος 317440/04.11.2005 «Συμπλήρωση της 304160/12-11-04 εγκυκλίου». Εγκύκλιος 283408/2006 «Εφαρμογή του Προγράμματος "Βάση Δεδομένων των συναλλασσομένων στα νωπά οπωροκηπευτικά"». Εγκύκλιος 117/3552/2017 «Οδηγίες Χρήσης Νέας Πλατφόρμας Μητρώου Εμπόρων Νωπών Οπωροκηπευτικών (ΜΕΝΟ)». Τέλη Εγραφής στο ΜΕΝΟ ΥΑ 3139205/2005 (ΦΕΚ 1606/Β/2005) «Τροποποίηση της ΥΑ 216173/2004». ΥΑ 216173/2004 (ΦΕΚ 117/Β/2004) «Καθορισμός τελών για εγγραφή και ανανέωση στη Βάση δεδομένων των συναλλασσομένων στον τομέα των νωπών οπωροκηπευτικών (Μητρώο)».
Αρμόδια Διεύθυνση
Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης ΠΕ Ηρακλείου
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στα αρμόδια στελέχη της Υπηρεσίας:
κα Φυσέκα Ζωή, τηλ. 2813 407971, e-mail zfyseka@crete.gov.gr
κο Κρίθινο Κωνσταντίνο, τηλ. 2813 407932, e-mail krithinosk@crete.gov.gr και
κο Παπαδογιαννάκη Νικόλαο, τηλ. 2813 407975, e-mail papadogiannakis@crete.gov.gr
ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, τηλ. 2813 407955, e-mail daa-her@crete.gov.gr