Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί ψηφιακά επιλέγοντας τον παραπάνω σύνδεσμο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ". Προκειμένου να ενημερωθείτε αναλυτικά σχετικά με τη διαδικασία ψηφιακής υποβολής του αιτήματος καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, δείτε "Αναλυτική Περιγραφή".
Χρόνος διεκπεραίωσης: Από δεκαπέντε (15) έως εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από την κατάθεση στην Υπηρεσία της σχετικής αίτησης με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.
Οδηγίες - παρατηρήσεις
ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΒΗΜΑ 1ο: Κατεβάστε, συμπληρώστε και υπογράψτε το σχετικό έντυπο της Αίτησης. ΒΗΜΑ 2ο: Εξασφαλίστε όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά. ΒΗΜΑ 3ο: Ψηφιοποιήστε τόσο την αίτηση όσο και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 4ο: Επιλέξτε "Υποβολή αιτήματος". ΒΗΜΑ 5ο: Συνδεθείτε με τους κωδικούς Τaxisnet. Αυτόματα θα βρεθείτε στο περιβάλλον της προσωπικής σας θυρίδας και στο συγκεκριμένο αίτημα που έχει επιλέξει. ΒΗΜΑ 6ο: Επιλέξτε την Περιφερειακή Ενότητα (Νομό) στην οποία θέλετε να απευθύνεται το αίτημα. ΒΗΜΑ 7ο: Επισυνάψτε την αίτηση συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη, σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 8ο: Επισυνάψτε ένα προς ένα, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται, σε μορφή pdf. BHMA 9ο: Υποβάλλετε το αίτημά σας επιλέγοντας «Υποβολή». Η αίτησή σας λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και διαβιβάζεται στον αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας, ο οποίος και προβαίνει σε έλεγχο πληρότητας. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, θα ενημερωθείτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και στην προσωπική σας θυρίδα και η επεξεργασία της αίτησής σας από την Υπηρεσία σταματά έως ότου υποβάλετε σωστά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υποβάλετε συμπληρωματικά μέσω της θυρίδας σας, το/τα δικαιολογητικό που σας έχουν ζητηθεί. Εφόσον όλα τα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί σωστά, ο αρμόδιος υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα και σας ενημερώνει ηλεκτρονικά με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω της θυρίδας σας για την ολοκλήρωσή του αιτήματος, επισυνάπτοντας το απαντητικό έγγραφο/έγγραφα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον το αίτημα υποβληθεί ψηφιακά, τόσο η αίτηση (υπογεγραμμένη) όσο και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν θα πρέπει να κατατεθούν σε μορφή pdf. Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Προϋποθέσεις
Η αρµόδια Δ.Α.Α.Κ. ΠΕ διενεργεί διοικητικούς και επιτόπιους ελέγχους για τη διαπίστωση της συνδροµής των προϋποθέσεων της νόµιµης έναρξης λειτουργίας του οινολογικού εργαστηρίου. Σε περίπτωση που κατά τη διενέργεια των απαιτούµενων ελέγχων διαπιστωθεί ότι συντρέχουν οι απαιτούµενες προϋποθέσεις, ή σε κάθε περίπτωση αν δεν απαγορεύσει την έναρξη λειτουργίας του οινολογικού εργαστηρίου, εγγράφει το οινολογικό εργαστήριο στο Μητρώο Οινολογικών Εργαστηρίων και το οινολογικό εργαστήριο ξεκινάει να λειτουργεί νοµίµως.
Δικαιολογητικά
Για την έναρξη λειτουργίας οινολογικού εργαστηρίου από νομικά πρόσωπα υποβάλλονται από τους νόμιμους εκπροσώπους τους επιπλέον, εκτός των παραπάνω δικαιολογητικών, τα εξής: *Ελλείψει αντιγράφου πιστοποιητικού μη κήρυξης σε πτώχευση, απαιτείται η προσκόμιση ενός ισοδύναμου εγγράφου που έχει εκδοθεί από αρμόδια δικαστική ή διοικητική αρχή της χώρας καταγωγής ή προέλευσης από το οποίο να προκύπτει ότι οι απαιτήσεις ικανοποιούνται. Αν η χώρα καταγωγής ή προέλευσης δεν χορηγεί τέτοιο έγγραφο τούτο είναι δυνατόν να αντικατασταθεί από ένορκη βεβαίωση ή για τα κράτη όπου δεν υφίσταται η ένορκη δήλωση με υπεύθυνη δήλωση η οποία υποβάλλεται από τον ενδιαφερόμενο ενώπιον της αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής ή κατά περίπτωση ενώπιον συμβολαιογράφου της χώρας καταγωγής ή προέλευσης οι οποίοι χορηγούν βεβαίωση περί παροχής της ενόρκου δηλώσεως ή της επισήμου δηλώσεως. Τα έγγραφα τα οποία εκδίδονται σύμφωνα με τα ανωτέρω, δεν είναι δυνατόν να υποβληθούν μετά την πάροδο τριών μηνών από την ημερομηνία έκδοσής τους.
Νομοθεσία
1. ΠΔ 51/2016 (ΦΕΚ 82/Α/2016) 2. Εγκύκλιος ΥΠΑΑΤ 4619/99242/2012 (ΑΔΑ: Β4ΤΜΒ4ΔΔ)
Αρμόδια Διεύθυνση
Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης & Κτηνιατρικής ΠΕ
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνστε στα αρμόδια στελέχη της Υπηρεσίας:
κα Ταβερναράκη Νίκη, τηλ. 2813 407916, e-mail ntavernaraki@crete.gov.gr και
κο Κυριτσάκη Κωνσταντίνο, τηλ. 2813 407918, e-mail Kyritsakis@crete.gov.gr
ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, τηλ. 2813 407955, e-mail daa-her@crete.gov.gr