Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί ψηφιακά επιλέγοντας τον παραπάνω σύνδεσμο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ". Προκειμένου να ενημερωθείτε αναλυτικά σχετικά με τη διαδικασία ψηφιακής υποβολής του αιτήματος καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, δείτε "Αναλυτική Περιγραφή".
Χρόνος διεκπεραίωσης: Πενήντα (50) ημέρες από την κατάθεση στην Υπηρεσία της σχετικής αίτησης με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.
Οδηγίες - παρατηρήσεις
ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΒΗΜΑ 1ο: Κατεβάστε, συμπληρώστε και υπογράψτε το σχετικό έντυπο της Αίτησης. ΒΗΜΑ 2ο: Εξασφαλίστε όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά. ΒΗΜΑ 3ο: Ψηφιοποιήστε τόσο την αίτηση όσο και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 4ο: Επιλέξτε "Υποβολή αιτήματος". ΒΗΜΑ 5ο: Συνδεθείτε με τους κωδικούς Τaxisnet. Αυτόματα θα βρεθείτε στο περιβάλλον της προσωπικής σας θυρίδας και στο συγκεκριμένο αίτημα που έχει επιλέξει. ΒΗΜΑ 6ο: Επιλέξτε την Περιφερειακή Ενότητα (Νομό) στην οποία θέλετε να απευθύνεται το αίτημα. ΒΗΜΑ 7ο: Επισυνάψτε την αίτηση συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη, σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 8ο: Επισυνάψτε ένα προς ένα, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται, σε μορφή pdf. BHMA 9ο: Υποβάλλετε το αίτημά σας επιλέγοντας «Υποβολή». Η αίτησή σας λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και διαβιβάζεται στον αρμόδιο υπάλληλο της Υπηρεσίας, ο οποίος και προβαίνει σε έλεγχο πληρότητας. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, θα ενημερωθείτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αλλά και στην προσωπική σας θυρίδα και η επεξεργασία της αίτησής σας από την Υπηρεσία σταματά έως ότου υποβάλετε σωστά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υποβάλετε συμπληρωματικά μέσω της θυρίδας σας, το/τα δικαιολογητικό που σας έχουν ζητηθεί. Εφόσον όλα τα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί σωστά, ο αρμόδιος υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα και σας ενημερώνει ηλεκτρονικά με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω της θυρίδας σας για την ολοκλήρωσή του αιτήματος, επισυνάπτοντας το απαντητικό έγγραφο/έγγραφα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον το αίτημα υποβληθεί ψηφιακά, τόσο η αίτηση (υπογεγραμμένη) όσο και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν θα πρέπει να κατατεθούν σε μορφή pdf. Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Δικαιολογητικά
1. Τοπογραφικό διάγραμμα (σε αναλογική και ψηφιακή μορφή) συντεταγμένο από ιδιώτη Μηχανικό στο ελληνικό γεωδαιτικό σύστημα αναφοράς (Ε.Γ.Σ.Α. ΄87) , το οποίο θα περιλαμβάνει : ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΕΡΙΟΧΕΣ · Αποτύπωση ομόρων ακινήτων με υλοποιημένα όρια · Περίγραμμα του οικοδομικού τετραγώνου και τους δρόμους που το περιβάλλουν με τα πλάτη και τις ονομασίες τους , σύμφωνα με το ισχύον ρυμοτομικό σχέδιο με προσδιορισμένες τις ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές · Απόσπασμα του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και της τυχόν πράξης εφαρμογής και τα στοιχεία αυτής ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΕΡΙΟΧΕΣ · Οδοιπορικό σκαρίφημα που απεικονίζει το γήπεδο με αποστάσεις από κοντινά σημεία (εκκλησίες , δημόσιους δρόμους κλπ) κατά τρόπο που η Υπηρεσία να το εντοπίσει στο έδαφος , καθώς και απόσπασμα χάρτη Γ.Υ.Σ. και ορθοφωτοχάρτη (όπου υπάρχει) με ένδειξη της θέσης του ακινήτου σ’ αυτόν. Σε περίπτωση ακινήτου που βρίσκεται σε οικισμό συμπεριλαμβάνεται και σχέδιο καθορισμού ορίων του οικισμού με ένδειξη της θέσης του κατεχόμενου ακινήτου 2. Βεβαίωση αρμόδιας δασικής υπηρεσίας για το μη δασικό χαρακτήρα του ακινήτου (σε περίπτωση ακινήτου σε εκτός σχεδίου περιοχή) 3. Βεβαίωση της αρμόδιας αρχαιολογικής υπηρεσίας σχετικά με την υπαγωγή ή μη του ακινήτου σε καθεστώς προστασίας 4. Βεβαίωση αρμόδιας Κτηματικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών ότι το ακίνητο δεν βρίσκεται σε ζώνη αιγιαλού και παραλίας (σε περίπτωση ακινήτου σε παραθαλάσσια ή παρόχθια περιοχή) 5. Αποδεικτικά στοιχεία για την ιδιότητα του αιτούντος ως αγρότη. 6. Αποδεικτικά στοιχεία για την αλλαγή χρήσης τμήματος του συγκεκριμένου βοσκοτόπου πριν την 5-6-1993 και ότι εξακολουθεί να ασκεί τη γεωργική χρήση μέχρι σήμερα. Σε περίπτωση που η αλλαγή χρήσης του βοσκοτόπου σε γεωργική έγινε νόμιμα, να προσκομιστεί η άδεια της αρμόδιας Αρχής. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Σε κάθε περίπτωση η Επιτροπή μπορεί να ζητήσει από τον αιτούντα ή άλλες Υπηρεσίες πρόσθετα στοιχεία για τη διαμόρφωση της ορθής κρίσης της.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνστε στα αρμόδια στελέχη της Υπηρεσίας:
κα Κουβιδάκη Ελένη, τηλ. 2813 407946, e-mail kouvidakie@crete.gov.gr και
κο Γιρβαλάκη Γεώργιο, τηλ. 2813 407947, e-mail girvalakis-g@crete.gov.gr
ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, τηλ. 2813 407955, e-mail daa-her@crete.gov.gr