Έκδοση Άδειας Κυκλοφορίας Μεταχειρισμένου Α.Μ.Π.X. (Τύπου Jeep)

Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με επίσκεψη στην αρμόδια Υπηρεσία ή ψηφιακά.

Προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με τη διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έκδοση άδειας μεταχειρισμένου Α.Μ.Π.Χ. (τύπου Jeep), δείτε "Αναλυτική Περιγραφή".

Χρόνος διεκπεραίωσης: Δέκα (10) ημέρες από την κατάθεση στην Υπηρεσία της σχετικής αίτησης με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.

Αριθμός αιτήματος: 470
Τελευταία ενημέρωση: 08-03-2024

Οδηγίες - παρατηρήσεις

ΒΗΜΑ 1ο: Κατεβάστε, συμπληρώστε και υπογράψτε το σχετικό έντυπο της Αίτησης.

ΒΗΜΑ 2ο: Εξασφαλίστε όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά.

ΒΗΜΑ 3ο: Υποβάλετε το αίτημά σας καθώς και όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ώς συνημμένα, στην αρμόδια Υπηρεσία.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον το αίτημα υποβληθεί ψηφιακά, τόσο η αίτηση (υπογεγραμμένη) όσο και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν θα πρέπει να κατατεθούν σε μορφή pdf. Για το σκοπό αυτό, από το site της Περιφέρειας Κρήτης επιλέξτε «Ψηφιακές Υπηρεσίες» και στη συνέχεια «Online Αιτήματα».

Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Παράβολα

1. Απαιτείται η πληρωμή e-παραβόλων 15 & 5 ευρώ (κωδικός παραβόλων 1427 & 3791) και η έκδοση της απόδειξης πληρωμής.

Η πληρωμή του e-παραβόλου μπορεί να γίνει πατόντας: ΕΔΩ (θα χρειαστείτε κωδικούς TAXISnet).

2. Απαιτείται η πληρωμή παραβόλου 12,40 ευρώ (από την Υπηρεσία μας) σε περίπτωση αγοράς μηχ/τος από άλλο Νομό.

Δικαιολογητικά

1. Φωτοτυπία ταυτότητας

2. Τιμολόγιο αγοράς

3. Προηγούμενη άδεια κυκλοφορίας ή Βεβαίωση διαγραφής μεταγραφής

4. Βεβαίωση δικαιώματος κατοχής από τη ΔΑΑΠΕΗ

5. Βεβαίωση Τελωνειακής Αρχής (περί μεταβίβασης και ειδικού φόρου κατανάλωσης και λοιπών φορολογιών)

6. Βεβαίωση καλής λειτουργίας και μη μετατροπής των βασικών τεχνικών χαρακτηριστικών του μηχανήματος

7. Επιθεώρηση του μηχανήματος

8. e- Παράβολα 15,0 & 5,0 ευρώ (ΚΩΔΙΚΟΙ 1427 & 3791) και απόδειξη πληρωμής

9. Παράβολο για χορήγηση κρατικών πινακίδων (από την Υπηρεσία μας) 12,40 ευρώ (σε περίπτωση αγοράς μηχτος από άλλο Νομό)


Επιλέξτε την Περιφερειακή ενότητά σας, για να βρείτε τη κοντινότερη αρμόδια υπηρεσία που προσφέρει την επιλεγμένη υπηρεσία:


Δ/νση: Πλαστήρα 100

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνστε στα αρμόδια στελέχη της Υπηρεσίας:

κο Στρατήγη Γεώργιο, τηλ. 2813 407957, e-mail stratigi@crete.gov.gr

κα Γιανναδάκη Στυλιανή, τηλ. 2813 407960, e-mail giannadakiste@crete.gov.gr

ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, τηλ. 2813 407955, e-mail daa-her@crete.gov.gr