Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί ψηφιακά επιλέγοντας τον παραπάνω σύνδεσμο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ". Προκειμένου να ενημερωθείτε αναλυτικά σχετικά με τη διαδικασία ψηφιακής υποβολής του αιτήματος καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, δείτε "Αναλυτική Περιγραφή".
Χρόνος διεκπεραίωσης: Από τρεις (3) έως έξι (6) εργάσιμες ημέρες από την κατάθεση στην Υπηρεσία της σχετικής αίτησης με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.
Οδηγίες - παρατηρήσεις
ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΒΗΜΑ 1ο: Κατεβάστε, συμπληρώστε και υπογράψτε το σχετικό έντυπο της αίτησης. ΒΗΜΑ 2ο: Εξασφαλίστε όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά. ΒΗΜΑ 3ο: Ψηφιοποιήστε τόσο την αίτηση όσο και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 4ο: Επιλέξτε "Υποβολή αιτήματος". ΒΗΜΑ 5ο: Συνδεθείτε με τους κωδικούς Τaxisnet. Αυτόματα θα βρεθείτε στο περιβάλλον της προσωπικής σας θυρίδας και στο συγκεκριμένο αίτημα που έχει επιλέξει. ΒΗΜΑ 6ο: Επιλέξτε την Περιφερειακή Ενότητα (Νομό) στην οποία επιθυμείτε να απευθύνετε το αίτημα. ΒΗΜΑ 7ο: Επισυνάψτε την αίτηση συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη, σε μορφή pdf. ΒΗΜΑ 8ο: Επισυνάψτε ένα προς ένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που απαιτούνται, σε μορφή pdf. BHMA 9ο: Υποβάλλετε το αίτημά σας επιλέγοντας «Υποβολή». Η αίτησή σας λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και διαβιβάζεται στον/στην αρμόδιο/α υπάλληλο της Υπηρεσίας, που προβαίνει σε έλεγχο πληρότητας. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθούν ελλείψεις σε κάποιο ή κάποια από τα δικαιολογητικά, θα ενημερωθείτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά και στην προσωπική σας θυρίδα και η επεξεργασία της αίτησής σας από την Υπηρεσία διακόπτεται έως ότου υποβάλετε σωστά όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υποβάλετε συμπληρωματικά μέσω της θυρίδας σας, το/τα δικαιολογητικό/ά που σας έχουν ζητηθεί. Εφόσον όλα τα δικαιολογητικά έχουν υποβληθεί σωστά, ο αρμόδιος υπάλληλος διεκπεραιώνει το αίτημα και σας ενημερώνει ηλεκτρονικά με την αποστολή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσω της θυρίδας σας για την ολοκλήρωσή του αιτήματος, επισυνάπτοντας το απαντητικό έγγραφο/έγγραφα. ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον το αίτημα υποβληθεί ψηφιακά, τόσο η αίτηση (υπογεγραμμένη) όσο και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν θα πρέπει να κατατεθούν σε μορφή pdf. Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και τη λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Προϋποθέσεις
Σύμφωνα με τον Κανονισμό 2013/1308 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, σε κάθε περίπτωση που μεταφέρονται οινοστάφυλα σε οινοποιείο εκτός της οικείας Περιφερειακής Ενότητας, θα πρέπει να χορηγείται από την αρµόδια Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης συνοδευτικό έγγραφο. Τη χορήγηση του συνοδευτικού μπορεί να αιτηθεί είτε ο προμηθευτής των οινοστάφυλων (π.χ. παραγωγός, έμπορος κλπ), είτε το οινοποιείο. Η αρµόδια ΔΑΑ διενεργεί κατά το δοκούν τους απαραίτητους διοικητικούς και επιτόπιους ελέγχους για τη διαπίστωση της συνδροµής των προϋποθέσεων έκδοσης και θεώρησης του συνοδευτικού εγγράφου.
Παράβολα
Δεν απαιτείται παράβολο
Δικαιολογητικά
Ο αιτών θα πρέπει να καταθέτει στην αρμόδια Διεύθυνση το συνοδευτικό έγγραφο συμπληρωμένο με τα στοιχεία του προμηθευτή, του οινοποιείου, την ποικιλία των οινοστάφυλων που μεταφέρονται, καθώς και τα στοιχεία του αμπελοτεμαχίου (κωδικός, έκταση) από το οποίο προέρχονται τα οινοστάφυλα. Για τη διακρίβωση της εγκυρότητας του συνοδευτικού είναι αναγκαία η κατάθεση της Δήλωσης Αμπελοκαλλιέργειας του τρέχοντος έτους. Οι Δηλώσεις Αμπελοκαλλιέργειας είναι εύκολο να χορηγηθούν κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης στη σελίδα της Περιφέρειας (https://politis.crete.gov.gr/detail.php?a=501).
Νομοθεσία
Κανονισμός 2013/1308 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
Αρμόδια Διεύθυνση
Διεύθυνση Αγροτικής Ανάπτυξης & Κτηνιατρικής ΠΕ
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνστε στα αρμόδια στελέχη της Υπηρεσίας:
κα Ταβερναράκη Νίκη, τηλ. 2813 407916, e-mail ntavernaraki@crete.gov.gr και
κο Κυριτσάκη Κωνσταντίνο, τηλ. 2813 407918, e-mail Kyritsakis@crete.gov.gr
ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, τηλ. 2813 407955, e-mail daa-her@crete.gov.gr