ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ - Χορήγηση Δελτίου Νο 1 για Δεξαμενή (Επικαιροποίηση ή Νέα Σύνδεση)

Η υποβολή της αίτησής σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με επίσκεψη στην αρμόδια Υπηρεσία ή ψηφιακά.

Προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με τη διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση Δελτίου Νο 1 για την ηλεκτροδότηση Δεξαμενής, δείτε "Αναλυτική Περιγραφή".

Χρόνος διεκπεραίωσης: Πενήντα (50) ημέρες από την κατάθεση στην Υπηρεσία της σχετικής αίτησης με όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζει το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.

Αριθμός αιτήματος: 378
Τελευταία ενημέρωση: 13-03-2024

Οδηγίες - παρατηρήσεις

ΒΗΜΑ 1ο: Κατεβάστε, συμπληρώστε και υπογράψτε το σχετικό έντυπο της Αίτησης.

ΒΗΜΑ 2ο: Εξασφαλίστε όλα τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά.

ΒΗΜΑ 3ο: Υποβάλετε το αίτημά σας καθώς και όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ώς συνημμένα, στην αρμόδια Υπηρεσία.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Εφόσον το αίτημα υποβληθεί ψηφιακά, τόσο η αίτηση (υπογεγραμμένη) όσο και τα δικαιολογητικά που τη συνοδεύουν θα πρέπει να κατατεθούν σε μορφή pdf. Για ψηφιακή υποβολή, από το site της Περιφέρειας Κρήτης επιλέξτε «Ψηφιακές Υπηρεσίες» και στη συνέχεια «Online Αιτήματα».

Σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην αίτησή σας, είναι η Περιφέρεια Κρήτης. Η συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αφορά αποκλειστικά και μόνο την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 του Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Κρήτης. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα (α) πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν (β) να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Παράβολα

Α. Στην περίπτωση αιτήματος νέας σύνδεσης ηλεκτροδότησης απαιτείται η πληρωμή e-παραβόλου 50 ευρώ (κωδικός παραβόλου 3787) & η έκδοση της απόδειξης πληρωμής.

Β. Στην περίπτωση ανανέωσης παλαιάς σύνδεσης ηλεκτροδότησης απαιτείται η πληρωμή e-παραβόλου 25 ευρώ (κωδικός παραβόλου 3788) & και η έκδοση της απόδειξης πληρωμής.

Δικαιολογητικά

Α. Στην περίπτωση αιτήματος νέας σύνδεσης ηλεκτροδότησης:

1. Ταυτότητα (φωτοτυπία).

2. Τίτλοι ιδιοκτησίας (Συμβόλαιο ή Ε9 ή ΟΣΔΕ).

3. Άδεια Χρήσης Νερού ή Βεβαίωση Άρδευσης Συλλογικού φορέα.

4. Τοπογραφικό του κτήματος & απόσπασμα ορθοφωτοχάρτη του Εθν. Κτηματολόγιου με σημειωμένη τη θέση της υδροληψίας και του δυσμενέστερου γεωργοτεχνικά αγροτεμαχίου που πρόκειται να αρδευτεί.

5. Βεβαίωση νομιμότητας από την αρμόδια Πολεοδομία.

6. Απόδειξη πληρωμής e-παραβόλου 50 ευρώ (κωδ. 3787).

Β. Στην περίπτωση αιτήματος ανανέωσης παλαιάς σύνδεσης ηλεκτροδότησης:

1. Τίτλοι ιδιοκτησίας (Συμβόλαιο ή Ε9 ή ΟΣΔΕ ή 9ετες ενοικιαστήριο).

2. Ταυτότητα (φωτοτυπία).

3. Άδεια Χρήσης Νερού (φωτοτυπία) ή Βεβαίωση Άρδευσης Συλλογικού φορέα.

4. Τοπογραφικό ή Απόσπασμα από Ορθοφωτοχάρτη.

5. Λογαριασμός ΔΕΗ.

6. Απόδειξη πληρωμής e-παραβόλου 25 ευρώ (κωδ. 3788).


Επιλέξτε την Περιφερειακή ενότητά σας, για να βρείτε τη κοντινότερη αρμόδια υπηρεσία που προσφέρει την επιλεγμένη υπηρεσία:


Δ/νση: Πλαστήρα 100

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνστε στo αρμόδιο στέλεχος της Υπηρεσίας:

κα Γιανναδάκη Στυλιανή, τηλ. 2813 407960, e-mail giannadakiste@crete.gov.gr

ή στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, τηλ. 2813 407955, e-mail daa-her@crete.gov.gr